Oh mama,saya mahu kahwin

AMARAN: Post ini mengandungi unsur-unsur melampau yg dijangka boleh mengganggu ketenteraman minda dan sanubari. Anda dinasihatkan untuk tarik nafas sepanjang membaca post ini. Anda juga dinasihatkan untuk minum air masak sekurang-kurangnya 8 gelas dan memberus gigi 2 kali sehari untuk kesihatan diri.

Sebelum kahwin :

Lelaki : Ya! Saya menunggu saat ini!
Perempuan : Adakah awak mahu meninggalkan saya?
Lelaki : Tidak! Jangan sesekali fikir macam tu!
Perempuan : Adakah awak mencintai saya?
Lelaki : Sudah semestinya!Lagi dan lagi!
Perempuan : Adakah awak pernah menipu saya?
Lelaki : Tidak! Kenapa tanya macam tu!?
Perempuan : Adakah awak akan cium saya?
Lelaki : Setiap peluang saya akan
Perempuan : Adakah awak akan pukul saya?
Lelaki : Adakah awak gila? Saya bukan jenis macam itu
Perempuan : Bolehkah saya percaya awak?
Lelaki : Ya…
Perempuan : Oh sayang!

Selepas kahwin :

Baca dari bawah ke atas.Oh!  😀

P/s : Mintak maaf banyak-banyak post kali ini tiada kaitan dengan perniagaan.Saya terlalu ghairah gembira nak berkahwin beraya.Oh!  🙂

-GM Yusri-

 

  

~ by GM Yusri on September 26, 2008.

4 Responses to “Oh mama,saya mahu kahwin”

  1. pergh!
    pada pendapat saya, post ini sghh tidak boleh bla…
    apakah motif di sebalik nya??
    haha!

  2. >> sy

    Hak2
    Post ini hnya skadar nk mlepaskn stress pmbaca
    Motif dsbalik ini sngguh jelas jika dkaji balik
    Ngeh2
    🙂

  3. yusri2..
    ish3..

  4. hahahhahhahasungguh menarik!!!

Leave a Reply

 
