18 SX

Hari demi hari berlalu,maka 18/10/2008 ni merupakan salah satu hari keramat dalam hidup saya.Untuk pengetahuan semua pembaca blog Bizlimited,saya baru sahaja menjengah umur 18 tahun(muda lagi).Fuh,terasa makin tua dan matang la plak.Ngee~  😀

Antara azam dan harapan yang telah saya rangka setelah mengalami proses pertukaran umur ini adalah seperti berikut :

1) Syarikat-syarikat saya semakin maju dan murah rezeki
2) Ibu bapa dan keluarga saya bangga dengan tahap pencapaian saya
3) Semoga saya berjaya menjadi jutawan sebelum umur 25.oh!  😀
4) Semoga saya kahwin awal dan dapat ramai anak
5) Dan bermacam-macam lagi lah azam dan harapan.haha!

Di kesempatan ini,saya ingin mengucapkan ratusan,ribuan,jutaan terima kasih kepada yang telah mengucapkan ‘Selamat Hari Lahir’ kepada saya samada secara tersurat,tersirat mahupan serat buah-buahan.Sungguh terharu seperti ikan haruan sehingga tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.Chewahh!  😀

Terima kasih saya ucapkan kepada :

Ibu bapa saya , adik-beradik saya(GM Zulhilmi , GM Laila & GM Aiman) , Akmal Syahmi , Afeshuhaida , Aliaa Dalila , Ain Aqilah , Sueray , Nad , Hannah , Salah , Hanis , Bek , Basyir , Padil , Sultanz Amir , Faizin , Ang , Nami , Ayoot + Sabryna , Adhwa , Mang , Dayah , Aemy Nasafaa , Abang Isz , Aisyah Alyna , Ika,straNgeNiTemaRe , grEeNgurL , Fatin QueriDA , Afina Zulkifly , Badlina Izyani , GD Hariz Hazwan , Miss Ruby , Nanaloly , Syahida Salih , Mischievous , Shiva , Yit Chen , Ifa , Forum Wang Cyber , Intan , Faris Akmal , Afiq Afyfy , Zulhafiz , Fatah , IR Ara , Fnah Nana , Adrieyna Athirah , Atiah Nasafaa ,Nik Hazwani , Khusairie Mr Kedah , Syiqin Mahmud , Lam , Dollar Bill , Nametso , Aney As-salam , Azim Superstar , Lipe , Yatsun , Piqa Nadia , Adly Labanon , Nana Sabah , Ezzah , Amirah , Alia Anin Azwa , Aisya Noor Azmi , Miss Ieda , Tengku Farrah , Ibtisam , Fyra , Nabilah Amalin , ZMRF Melznyra , Ustaz Hatim , Nazihah , Wan UIA , Aisya Aziz , Nurul Izzati , Thuly , Bell , Siti Roshaiyu, Enid , Elly Nasafaa.

Maaf kalau ada nama sesiapa yang saya terlupa taip di sini.  😀

-GM Yusri-

 

 

~ by GM Yusri on October 18, 2008.

28 Responses to “18 SX”

  1. ho ho yus….
    tq 4 my name bro…
    haha…
    rasa mahu melompat2…
    haha

  2. happy birthday~:)

  3. erh.mne gmbr kad yg cun mlecun tuh.aishk

  4. yus wat banner xchange sng nk wat link blog mu..tgk contoh dlm blog aku http://handphonebarumuarh.blogspot.com..tgh bawaaaaaaahhhhhh skali..

  5. >> H2

    Haha
    Ur wlcome bro
    Silakan lompat2
    Tpi jngn lebih2 suda
    Ngee~
    😀

  6. silap http://handphonebarumurah.blogspot.com….nnti sng aku ltok banner mung..mung ltok banner aku

  7. encik sealion,
    lps ni tlg matured sket yer…
    bile nk byr upah menjahit..;p
    lastly, ‘agi idup adi ngelaban’

  8. bes gile korg dpt mkn kek..:D

  9. haha,nama aku ade…bgs2…skrg kau dh 18,besar makne 2,mcm2 bley buat,haha…selmat makin tua….ape2 pun makin tua,makin bnyk tanggungjawab….haha

  10. >> izzy

    Thanx!
    😀

  11. >> cik yg blk rmh

    Ops!
    Xingt nk amik gmba kad2 trsebut
    Ngee~
    Newayz,thnx 4 da stylo kad
    Wii~
    😀

  12. >> faizin

    Haha!
    Mmg bes dpt mkn kek
    😀

  13. >> Amir90

    Haha
    Btul 2
    Mkin bnyk tnggungjwb 2 yg susahnya
    Aisyy~
    😀

  14. >> cdiq

    Bro,aku xreti nk wat banner ni
    Ajar skit
    Aiyaa!
    😀

  15. >> cik dora

    Haha!
    Baek cik
    Sy akn wat2 matured lah psni
    Ngee~
    😀

  16. eppi beshday encek yus..
    jage gaia baek2..
    2 jer yg sueray mampu bg..
    😛

  17. ye2..
    suda smkin tua nmpknye…
    haha..
    btw…
    azam yg no 3 tu hrp2 la jd knytaan..sian aku tgk..
    hik3..

  18. my buko web nie..mybannermaker.com..pah ikut ar step dio..pah mu copy paste kod dio tu..just a few steps jerr.. 🙂

  19. alah. xtaw besday yusss…

    hppy bsday yus. hppy bsday yus.
    hppy bsday yus. hppy bsday yus!

    hihi. sorrrryyyyy.. trlmbt satu hari. xP

    againn.. hppy bsday yus! ;D

  20. >> sue ray

    Haha,baek cik
    Gaia 2 mnde ?
    Isy3~
    😀

  21. >> dyh

    Haha!
    Thnx 😀
    Kalo azam no. 3 tu xtrcapai pon aku xkesah
    Ngeh2
    🙂

  22. >> aisya

    Hak2
    Xpe2
    Thanx cik!
    Wii~
    😀

  23. wahai, encik sealion,

    haha! sy turut merasa bangga kerana nama sy berada di atas sana 😀
    no prob 😀

  24. yus da tua~!
    hahahhaha
    hepi bday again
    =)

  25. wah!!bangganya….
    namaku terpampang jua..
    trimas2

  26. bro..
    haha..
    ak ad gak eh..
    thanks2…

  27. hohoh..namaku!
    famous suddah diriku ini 🙂
    ttp malang bg ku kerna nama aemy ada juga..
    hampeh..
    hehehe:)

  28. puan atiah oiii!!
    pa hal??
    xyah jeles maa…

Leave a Reply

 
