Sejarah

Sejak semalam saya belum makan nasi dan tidur, mungkin ayat sedikit berterabur.Hehe,maafkan saya ya.Blog Bizlimited pon tak sempat nak kemaskini 2 hari lepas berturut-turut.Banyak projek perniagaan yang perlu di siapkan.Mujurlah saya dah tidur pada petang semalam. Kuranglah sikit mengantuk.(tapi lapar lagi ni)  😀

Bercakap pasal perniagaan internet, ramai orang beranggapan bahawa perniagaan internet itu mudah. Lalu mengambil mudah dan akibatnya ramai yang gagal. Mengikut kajian, 90% mereka yang gagal adalah pada tahun pertama mereka menyertai perniagaan internet.

Untuk pengetahuan anda semua, kami mula dalam perniagaan internet baru sahaja 3 bulan. Tempoh 90% gagal nampaknya masih berlegar-legar. Yang pastinya, saya banyak belajar secara langsung dan tidak langsung daripada GM Yusri dalam tempoh itu.

Untuk berjaya dalam bidang ini,anda jangan mudah berputus asa.Anggap saja kejayaan itu akan tetap datang dan teruslah berusaha sehingga ianya betul-betul datang.Alhamdulillah,dan pada hari ini, saya sudah
boleh berdiri di atas meja pejabat kaki sendiri dengan pelbagai perkhidmatan dan produk perniagaan dengan pantauan GM Yusri.

Saya tulis ringkas sahaja.Bukan untuk membangga diri. Cuma pengajarannya kat situ, tetaplah berusaha dan berusaha. Kejayaan akan datang juga akhirnya.Anggaplah tempoh untuk berjaya itu adalah tempoh untuk belajar. Tiada jalan mudah untuk berjaya.

Jika dibandingkan dengan peminta sedekah ‘businessman’ lain, saya hanyalah insan kerdil yang masih berhingus sahaja. Semoga Bizlimited Corporation terus berjaya dan berjaya dan moga anda juga begitu.

P/s : Saya dan GM Yusri sebenarnya sedang sibuk merancang dan bekerja untuk projek-projek perniagaan baru yang akan datang.Sesiapa yang dapat teka dengan betul apa yang kami sedang lakukan sekarang saya belanja dia makan KFC / mcD .Hehe…  😉

P/s : CD Pembelajaran Chessaurus 1 telah terjual sebanyak 135 unit dan CD Pembelajaran Chessaurus 2 telah terjual sebanyak 74 unit! Jika belum mendapatkannya boleh dapatkan segera sebelum mencecah 200 unit dan harga akan dinaikkan selepas itu!  😀

P/s : Nantikan kemunculan e-komik keluaran Bizlimited Corporation yang dilukis 100% oleh saya! Saya berikan secara percuma sahaja kepada pengunjung Bizlimited.Hoho!

-GM Zulhilmi-

 

 

~ by GM Yusri on November 20, 2008.

3 Responses to “Sejarah”

  1. keje2 jugak encik2 skalian ..

    tp kene la mkn n tdow..

    camner choc. cake..ok x?huk2

  2. >> miss bz

    Haha
    Ok2
    Kami taw tu
    Emm,all of our fmily said dat da choc cake sngt sedp n pekat
    Thanx sbb bgi free
    Ngeh2
    😀

  3. yela 2 paling sdp..=P

    xslh ape bg kwn mkn~

Leave a Reply

 
