Tikk tokk tikk tokk

Menunggu-nunggu masa yang bermakna untuk pelancaran yang julung-julung kalinya dalam industri catur tanah air oleh Chessaurus Corporation.Tepat jam 12 tengah malam ini,CD Koleksi Latihan Checkmate Catur Chessaurus EX akan dilancarkan! Sebelum dilancarkan produk hangat ni dah ada 5-6 orang yang tempah.Adesh,sabar bang/adik/akak/nenek tua/wanita cantik sekalian. ‘Tak lari gunung dikejar’ .Hehe,tapi kalau ada wanita cantik yang kejar saya memang saya lari.Hak2!  😉

Mempersembahkan CD Koleksi Latihan Checkmate Catur Chessaurus EX versi ninja! Adesh,apakah konspiransi versi ninja yang ingin diketengahkan oleh pihak pengurusan Chessaurus Corporation pada kali ini ? Kita tunggu dan lihat sahaja.Mungkin ada bebola ikan disebalik maggi yang dimasak GM Zulhilmi.Ops,maafkan.Saya agak lemah dalam peribahasa.Kalau ada cikgu BM kat sini memang saya dikerah untuk masuk tadika balik agaknya.Haha!  😀

Baiklah,saya ni melalut terlebih plak.Ni mesti sebab terlalu ghairah dengan pelancaran CD Koleksi Latihan Checkmate Catur Chessaurus EX.Aishh,apa-apa pun,saya jamin yang CD Pembelajaran Catur ini lain bangat daripada keluaran Chessaurus Corporation yang lepas.Nak tahu apa yang lain ? Tepuk dompet dan dapatkan sahaja sebelum kehabisan di pasaran dan rasailah kenikmatannya sendiri! Oh!  😀

P/s : Saya bagi petunjuk untuk harga CD Pembelajaran ini adalah berangka 3 dihadapannya.Boleh teka berapa harga dan bolehlah sediakan wang secukupnya.Untuk maklumat lanjut layari http://chessaurus.wordpress.com .

-GM Yusri-

 

 

Advertisements

~ by GM Yusri on November 22, 2008.

10 Responses to “Tikk tokk tikk tokk”

  1. nape nnja?nape bkn silat?

  2. >> ciksengallll

    Kita msti kekalkan warisan budaya luar
    Bru syok!
    Xkn mlayu hilang di dunia
    Haha!
    😀

  3. hak2..

    btl kate cik sengalll..

    nie pengaruh luar nie..pangaruh narutooo~

  4. >> miss bz

    Xde2
    Ni bukn trpngaruh ngn sape2
    Ini idea fresh untk kelainan
    Wii~
    😀

  5. a.l.a.s.a.n.~

    nway,tahniah..3 cd dlm mase 1 bln^^

  6. >> miss bz

    Adesh,kantoi bgi alasan
    Ngee~
    Owh,thanx!
    Unit2 chessaurus bkal mnggegar lgi di psaran nnti
    😀

  7. budaya lwar?shuffle xnk?
    hohohaa.:D

  8. nape..

    gm yusri nie leh bershuffle ke??

    huk2..bdaya luar,smkin menebal dlm

    diri gm yuri~

  9. >> ciksengallll

    Shuffle xsesuai untk tatapan umum~
    Adesh~
    😀

  10. >> miss bz

    Adesh
    Xreti shuffle
    Ntah dri mane dtgnye konspiransi ini
    Isy2~
    😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: