Berita tergempar!

Baiklah,pada hari ini saya akan mengumumkan satu berita tergempar yang akan membuatkan anda berfikir dua kali sebelum bertindak.Oh! Mesti anda tertanya-tanya, ‘Adakah GM Aiman masuk hospital?’ , ‘Adakah GM Yusri nak kahwin esok?’ , ‘Adakah GM Zulhilmi termakan maggi basi?’ dan berbagai-bagai persoalan lain.Jika itu yang bermain-main di fikiran anda maka jawapannya adalah salah sama sekali. ” Kalau begitu apakah berita tergempar tersebut?  “, tanya seorang pramugari cantik dengan nada yang lemah-lembut kepada saya.

Oh,okay.Saya akan umumkan di sini.Tak adillah jika saya hanya beritahu kepada pramugari itu sahaja.Ini dikatakan pilih kasih! Jadi,saya akan kongsikan dengan anda semua di sini.Haha,baik tak saya? Ngeh2~  😉

Secara rasminya di sini pihak Chessaurus Corporation telah pun membuka affiliate untuk semua bagi pelancaran terbaru mereka iaitu CD Koleksi 50 Latihan Checkmate Catur Chessaurus EX. Anda akan memperoleh RM10 bagi setiap jualan yang berjaya dilakukan!  D

Affiliate ini hanya akan berlangsung sehingga 200 unit berjaya dijual dan selepas itu ia akan ditutup buat sementara waktu. Ini bermakna RM2000 wang ringgit yang anda semua akan perolehi nanti ! Secara ringkas saya berharap anda dapat menyertai affiliate ini yang telah bermula dari sekarang dan diharap anda dapat mempromosikan CD ini dengan jayanya.

Segala maklumat berkaitan produk boleh didapati di http://chessaurus.wordpress.com

Akhir kata, kami Team BizLimited dengan kerjasama Chessaurus Corporation mengucapkan selamat Hari Krismas berjaya dalam affiliate ini. Oh ya, affiliate ini hanya terbuka kepada semua yang telah berumahtangga pengguna Internet di seluruh Malaysia sahaja.

Sekian.

-GM Yusri-

 

 

~ by GM Yusri on November 26, 2008.

Leave a Reply

 
