Aidiladha memang ‘seronok’

Baiklah,artikel yang saya tulis pada kali ini hanyalah sekadar ingin memberikan satu persoalan yang menarik untuk anda fikir sekadar mengisi masa lapang anda yang penuh bosan di kala Hari Raya Aidiladha 2008 ini.Mungkin ada di kalangan pengunjung Bizlimited yang tidak bosan tetapi saya yakin ramai yang akan berkata bahawa Hari Raya Aidiladha pada tahun ini tidak begitu menarik dan hanya disambut secara ala kadar sahaja bersama isteri dan anak-anak keluarga tercinta.Adesh~

Perhatikan gambar lawak eksotik di atas dan buat satu kesimpulan yang paling kreatif.

Ops,ini bukanlah tujuan utama saya yang sebenarnya untuk menaip artikel ini.Sebenarnya saya hanya ingin mengucapkan ratusan dan puluhan terima kasih kepada mereka-mereka ini kerana sudi meluangkan masa sedikit sebanyak untuk mengucapkan ‘Selamat Hari Raya Aidiladha’ ,’Selamat Hari Raya Korban’ ,’Selamat Hari Raya Haji’ , ‘Selamat Korban’ ,‘Selamat Hari Krismas’ ,’Hapy Eid Adha’ dan bermacam-macam lagi kepada saya.Fuh,bermacam orang saya kenal maka bermacam ragam cara mesejnya.Ada yang mesej dalam bahasa cina,tamil,urdu dan sebagainya.Anda semua memang kreatif! Siapa yang rasa dirinya kreatif bolehlah memohon borang untuk bekerja dengan syarikat saya sebagai pereka grafik Microacid Studio.Gaji permulaan saya tawarkan serendah RM 1500.Wow!  😉

Ops,saya akan paparkan senarai nama rakan-rakan yang telah mengucapkan Selamat Hari Raya kepada saya ini sebagai tanda penghargaan.Wii~ Mereka ini semua terdiri daripada rakan baik saya,rakan kongsi perniagaan,teman sepermainan,kekasih hati,rakan satu tempat belajar dan sebagainya.Oh!  😀

Thanx in advance :

Aemy Nasafaa , Siti Aishah Udin , Cik Lel , Nad INTI , Fatin Zahir , Cdiq , Syidi Jemscoil , Dayah INTI , Apik Jemscoil , Aisyah Alyna , GD Hariz Hazwan , Ika , Afeshuhaida , Abg Isz , Nadwa Nawas , Tengku Farrah , Efa Nasafaa , Makmin Jemscoil , Yati , Emeer Jemscoil , Afif Faiz , Alyaa Abdullah , Ashraff Aminuddin , IR Ara , Fatin Zahir , Nabilah Amalin , Hanis INTI , Kuchai Mr Kedah , Pakwan , ZMRF , Wirawow , Basyir , Ameera Elisha , Wong , Cik Epal , Anis Athifah , Afizam , Pue , Fyra , Tudge , Aliaa Aznin Azwa , Afiq Afyfy , Faiq , Fairuz Syazwani , Aisya.

Maaf jika ada yang saya terlupa untuk taip nama di sini.Segala kesulitan amat dikesali.  😉

-GM Yusri-

 

 

~ by GM Yusri on December 8, 2008.

13 Responses to “Aidiladha memang ‘seronok’”

  1. haha tq2 dda jgk nma aku..
    hehee

  2. oh! saya juga mahu ucapkan :
    SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA! Selamat berkorban!
    ngee~

  3. >> aliaa! 😛

    Owh,anda jga tidk ktinggalan dlm mngucapkan slamat krban
    Wii~
    Thanx!
    Slamat smelih pula sy ucapkn
    Ngee~
    😀

  4. aikk..nama aku tu..muahaa..

    nape cm knl jer kain smping yg adik hang pkai 2? hang curi smping aku mase mrsm jeli kn? hahaha..

  5. yei,name aku ade…bagus2 haha

  6. besnya..
    nama beta ada jgop.
    trimas,paak

  7. >> afif faiz

    No probz bro
    Ur wlcome
    😀

  8. >> cdiq

    Haha!
    Dh dlu pon aku stdy kat mrsm jeli jgk bro
    Ofkos la samping 2 aku ade jgk
    Adesh
    😀

  9. >> afizam90

    Rilek bro
    Jngn ghairah sngt
    Hak2
    😀

  10. >> aemy

    Ur wlcome cik
    Ngak pape
    Wii~
    😀

  11. aduh.nm ku tiada.
    nway sokay.
    merry christmas sy ucpkan!

  12. oh nama saya:D

  13. at last..
    setelah sekian lama.. br ku perasan nm ku ade di sini.. =p
    thanks anyway!~ ^^

Leave a Reply

 
