Strobery Textiles Sdn. Bhd. (In progress)

Muzik latar: Jodi(Jomblo Ditinggal Mati) by Wali Band.  😛

InsyaAllah, in 2 weeks from now, saya akan ke Ho Chi Minh, Vietnam with my beloved Mom atas urusan mencari menantu perniagaan kain sutera yang baru saya ceburi. Doakan perjalanan kami selamat pergi dan pulang ya?  😉

Diharap segala perancangan perkahwinan bisnes yang saya telah rangka selama sebulan ini berhasil dengan kejayaan. Start small, think big, tawakkal. InsyaAllah.

Mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa saya beralih angin untuk  mencari perempuan Vietnam sebagai calon isteri. Oh! menceburi bidang perniagaan kain sutera secara tiba-tiba kan? Sebenarnya saya hanya sekadar ingin mempelbagaikan bisnes yang saya ceburi. Sekadar untuk mendapatkan pengalaman. Bisnes kain sutera ni ada jugak kelebihannya, and tak kurang jugak kelemahannya. Yang penting sekali, usaha mesti betul untuk memastikan segala cabang bisnes yang kita ceburi berhasil. InsyaAllah, mudah mudahan.  🙂

Dengan ini, saya secara rendah diri merupakan salah seorang pembekal kain sutera di Malaysia yang baru sahaja belajar bertatih. Segala salah silap dan tunjuk ajar sangatlah diharapkan daripada ‘senior-senior kain sutera’. Jazakillah.  😉

Malaysia kita ini setahu saya tiada perempuan yang tidak cantik kilang sutera. Coz susah nak ternak ulat sutera. Kan? Kalau kilang sutera digital tu rasanya berlambak, tetapi kualitinya tetap berbeza. Hmm…

P/s: Kepada sesiapa yang berminat untuk berbisnes kain sutera Vietnam and kain chiffon Vietnam, bolehlah contact saya by email >> antibaxteria@yahoo.com. InsyaAllah, saya akan memberikan lists harga yang terbaik untuk anda, so that anda pon dapat turut sama generate untung. Bersama kita perkasakan jaringan perniagaan di kalangan masyarakat Melayu kita ini sendiri supaya dapat menandingi jaringan perniagaan masyarakat Cina dan masyarakat lain am nya. InsyaAllah.  🙂

P/s: Alhamdulillah, setakat ini saya sudah mempunyai lebih daripada 5 orang yang turut berminat untuk turut serta bersama-sama saya memperkasakan bisnes kain sutera Vietnam and kain chiffon Vietnam ini. Oh!  🙂  Anda pula bagaimana?  😉

P/s: Ehem ehem. Ada orang yang pergi melancong ke Cameron Highland lah. Nak strawberry! Hak2  😛

-GM Yusri-

~ by GM Yusri on June 26, 2010.

4 Responses to “Strobery Textiles Sdn. Bhd. (In progress)”

  1. ehemm2..sy rse sy tau spe y g cameron highland tu..=))

  2. haha..pe y btul? pe y x?
    uhhu..mgkin tahu!
    wlaupn xknal sgt pk cik, tpi istri pk cik ambo knal skit2~

    • Haha
      Mek2…
      Mcm2 lah mek nih..
      Pnim palo ambo mikir
      Wakaka 😛

      Bereh.
      Saeng seddak la nga isteri ambo
      Isteri alik celoh mano dop hau ambo
      Heee~ 😛

Leave a Reply

 
